Ακυρώσεις
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον αυτό γίνει έγκαιρα και προτού γίνει η αποστολή της, επικοινωνώντας με το κατάστημα τηλεφωνικά η με e-mail, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Ανεξαρτήτως του δικαιώματος σας για ακύρωση παραγγελίας συμφωνά με το προηγούμενο άρθρο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα. Βασική προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε οποιαδήποτε μορφής αποζημίωση. Αν αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν έχετε το δικαίωμα μη αποδοχής και επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασης του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής των χρημάτων που καταβάλατε. Επιστροφές γίνονται δέκτες μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης, τα καρτελάκι και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 15 ήμερων από την παραλαβή της επιστροφής σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μεσώ Paypal, η επιστροφή του ποσού γίνεται μεσώ Paypal.
Επιστροφή προϊόντων/Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων εντός 14 ήμερων από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται.
Στην περίπτωση επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
1. Αντικατάσταση
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό να αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέφετε. Για καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προτείνοντας τις εναλλακτικές 2, 3.
2. Επιστροφή των χρημάτων σας
Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δώσετε, η οποία θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 15 ήμερων από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σημείωση: θα επιστραφεί το κόστος του/των προϊόντος/ων μείον το κόστος των
μεταφορικών.
3. Πίστωση της άξιας του προϊόντος
Πίστωση της άξιας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στην εταιρεία μας, προκείμενου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός 3 ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει παραβιαστεί η συσκευασία και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια /ετικέτες κτλ).
Μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με μεταφορέα της επιλογής σας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι στη δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Για το λόγο αυτό βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά, δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους και έχουν αποσταλεί στην σωστή διεύθυνση.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν μόνο με άλλο είδος η μέγεθος της ίδιας σεζόν.
Τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα και τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά καθ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας.
Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων η έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να αλλαχθούν με αλλά προϊόντα και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.
Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολίτικης μας δεν θα γίνονται δέκτες.
Επιστροφές μπορείτε να κάνετε με την απόδειξη η την κάρτα αλλαγής και στο φυσικό μας κατάστημα.